Witam w moim małym ekosklepiku!

To mój drugi blog i zamierzam tu połaczyć przyjemne z pożytecznym- będę tu sprzedawać swoje wyroby, głownie przetwory - smaczne i w 100% naturalne!

Będą konfitury, cytryny z rumem i dodatkami, pierniki świąteczne, lemon curd, ciasteczka okolicznościowe i inne

Na życzenie moge zrobić coś dodatkowego z mojego drugiego bloga.

Zapraszam!







wtorek, 15 marca 2011

UPOMINKOWY KOSZ











I kolejna odsłona upominkowego koszyka: 3 słoiczki z konfiturami bądź innymi przetworami (np. zamiast jednego słoiczka - nalewka lub likier), torebeczka z ciasteczkami (pierniczkami) oraz torebeczka lub pudełeczko z ręcznie robionymi czekoladkami. Wszystko zrobione własnoręcznie, bez żadnych sztucznych dodatków. POLECAM! Trzy kolory pudełek: naturalny, złoty, srebrny. Ozdabiam stosownie do okazji. Mam tez większe pudełka,  ale na stanie mam jeden, na resztę trzeba czekac - muszę zamówić. Przy większej ilości czas oczekiwania wydluża się. Wszystkie produkty są naturalne, wlasnej roboty. TO wyjątkowy, oryginalny, jedyny w swoim rodzaju podarunek, gorąco polecam!!! Rewelacyjny prezent na ślub, urodziny, parapetówkę czy służbowe wyjście.
cena 75 zlotych

3 komentarze:

  1. Przetwory wyglądają fantastycznie! Brawo za umiejętności kulinarno-artystyczno-literackie. A pralinki? ehhh... takie małe cudeńka, cytryna z rumem? Aż się chce by znowu była zima!

    OdpowiedzUsuń
  2. JAk miło! Dzięki wielkie za tak uroczy komentarz:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją droga umiejętności artystycze to rozumiem i bardzo mi miło, ze Ktoś docenia, to niesamowita przyjemność, gdy komuś się podoba to co robimy, umięjętności kulinarne - mam nadzieję, że to nie doświadczenia empiryczne a bardziej organoleptyczne pozwoliły to stwierdzić:). Natomiast zupełnie nie wiem czemu literackie (chyba z etykietek:)).I tak za wszystkie te bardzo mile słowa wielkie dzięki. Jak każda początkująca jestem ich spragiona jak kania dżdżu :) i syce się nimi potem przez dluższy czas:):):)

    OdpowiedzUsuń